6946 ◆欧州ブランド◆Senior Marketing Manager募集のカバー写真

プロフィール/コンタクト情報を共有します。

※エントリー状況は、他ユーザには公開されません

何をやるのか

Job Description
Role & Responsibility
・Manage/Lead Japan AIGLE Marketing according to Global and Local Strategy
・Manage multi marketing area to drive brand value and sales *esp. Top line
(Digital Marketing/CRM/Loyalty Program/PR & Press/Trade Marketing)
・Japan Marketing planner with data driven point of view / all actions deliver impact to financial of the business
・Build up the action plan according to global plan and make it Japanese market
・Connected fashion market and trends
・Maximize brand desirability, awareness, and turnover on B2C/B2B + Digital
・Build up the brand equity as premium brand through Marketing activities
・Set and execute specific figure target to reach the sales target of LTP 2025 strategy
・Brand Ownership to lead other division

KPI
・Maximize Brand Desirability / Awareness through marketing activities measure through brand equity tracking.
・Knowing Fashion trend and younger consumer as target recruitment
・Plan and Optimize marketing budget to maximize ROI (Sales/Traffic)

どんな人に来て欲しいか

Requirement
・As Marketing Manager, over 5 years experiences that working for Fashion/Outdoor Sports brand in Japan market
・Financial point of view to create marketing strategy
・Deep communication and understanding with MD Planning team & Sales team
・Rich knowledge and experiences for marketing planning with scientific data drive on fashion/sports apparel, footwear, bags, Kids,
・Rich knowledge and experiences on Digital Marketing and CRM is advantage (not mature on PR/Press as classic style of marketing management)
・International company experience
・Fluent English and Japanese communication

募集情報
募集地域 茨城県 / 栃木県 / 群馬県 / 埼玉県 / 千葉県 / 東京都 / 神奈川県/横浜 / 岐阜県 / 静岡県 / 愛知県/名古屋 / 三重県 / 滋賀県 / 京都府 / 大阪府 / 兵庫県 / 奈良県 / 和歌山県 /
勤務地住所 東京都 品川区
勤務時間

フレックスタイム有り
(基本就業時間9-17:30、コアタイム10-16:00の実働7.5時間)
※在宅勤務制度有り(週2日)

勤務期間 期間なし
試用期間 3ヶ月以内
賃金

【雇用形態】正社員
【年収】1,000万円~
    ※スキルに応じて検討します。

社会保険 健康保険 / 厚生年金 / 雇用保険 / 労災保険 /
待遇・福利厚生 週休2日制 / 土日祝日休み / 交通費支給 / 社内制度あり /
企業のカバー写真
何をやっているのか/独自のサービス

あなたの未来を紡ぎます!

ファッションアパレル専門の人財紹介会社です。
スタッフは全員アパレル業界の出身者で運営しております。気軽にご相談ください。
私たちは登録者様のキャリアだけで判断せず、あなたらしいお仕事スタイルを創れるよう、転職活動をフルサポートいたします。
例えば、収入や好きなブランド、やりがい、家庭との両立など、仕事を選ぶ時の優先順位は人それぞれです。私たちは、仕事をするうえで大切にしたい要素を、あなたと共に確認しながら転職活動を進めてまいります。
弊社の特徴は良く言えば少数精鋭で全員アパレル出身者な為、求人情報のみで無く業界動向のご提供にも力を入れておりますので判断材料が多くなると喜んで頂いております。

ファッション業界での役割

人材のサポートと企業活性のコーディネイト

当たり前の話ですが、企業が属する業界の動向があり企業競争があります。
私達の仕事は「人」ですのでモノのようには造れません。
出来ることのひとつにサポートがあります。
常に変動する求められる人材価値、人物像、業界の動向、されど情報です。
ひとりづつの個性と業界でのポジショニングを認識して頂き自信を持って転職活動をしていただく土台を提供することがアパレルコンシェルの使命だと考えております。

会社情報
会社・団体名 株式会社アパレルコンシェル
資本金 500万円
設立年月 2011年10月
代表者氏名 深澤恵美子
従事者数 4名
本社所在地 東京都渋谷区恵比寿1-22-23 ヴェラハイツ316

プロフィール/コンタクト情報を共有します。

※エントリー状況は、他ユーザには公開されません